Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, rozpoczyna otwarte testy beta produktu Kaspersky Anti-Spam 3.0, rozwiązania nowej generacji służącego do filtrowania spamu. Kaspersky Anti-Spam 3.0 chroni sieci korporacyjne oraz dostawców usług internetowych przed masowym napływam niechcianych wiadomości e-mail. W nowej wersji największy nacisk położono na usprawnienie silnika filtrującego 'Spamtest’. Nowy mechanizm charakteryzuje się zwiększoną wydajnością i stabilnością w połączeniu z niewielkim zużyciem pamięci RAM i mniejszym rozmiarem antyspamowych uaktualnień. Rozwiązanie wykorzystuje także całkowicie nowy system filtrowania zawartości.
Produkt zawiera wszystkie moduły dostępne w wersji poprzedniej oferując jednocześnie wiele technologicznych i funkcjonalnych usprawnień. Dzięki temu rozwiązanie jest znacznie bardziej wydajne i wygodne w użytkowaniu.
W celu osiągnięcia wydajniejszej filtracji udoskonalono wszystkie metody wykrywania spamu. W szczególności pod lupę programistów trafiły algorytmy wykorzystywane do przetwarzania obiektów HTML zawartych w wiadomościach e-mail. Teraz spamerzy będą musieli się znacznie bardziej natrudzić, aby ominąć mechanizmy filtrujące. Poprawiony system analizy grafiki obecnej w załącznikach pozwolił na znaczne zwiększenie wiarygodności rozpoznawania spamu wykorzystującego obrazki. Zastosowana technologia pozwala na wykrywanie i filtrowanie spamu nawet wtedy, gdy charakteryzuje się on niewielkimi modyfikacjami w postaci różnych kolorów, dodatkowych pikseli lub różnokolorowych ramek. Jakość filtrowania spamu została również zwiększona dzięki rozszerzonemu mechanizmowi analizy nagłówków wiadomości. Kolejnymi nowościami są techniki Sender Policy Framework (SPF) oraz Spam URL Realtime Blocklists (SURBL)wykorzystywane do dostosowywania profilu filtrowania i bazujące na specjalnych listach spamerów uaktualnianych w czasie rzeczywistym.
Nowy interfejs działa w oparciu o przeglądarkę internetową i jest wygodny w użyciu. Został zaprojektowany z uwzględnieniem sugestii i zaleceń użytkowników wersji poprzedniej i pozwala administratorowi na łatwe i szybkie konfigurowanie produktu, zarządzanie licencjami, monitorowanie wydajności oraz przeglądanie statystyk związanych ze spamem.
Profile filtrowania definiujące procedury przetwarzania poczty także mogą być konfigurowane przy użyciu wygodnego interfejsu wykorzystującego minimalny zestaw narzędzi wymaganych do zarządzania systemem ochrony. Administratorzy mają możliwość precyzyjnego dostosowania rozwiązania do wymogów firmowej sieci. Możliwe jest włączanie i wyłączanie poszczególnych reguł filtrowania oraz definiowanie indywidualnych reguł na potrzeby użytkowników przypisanych do różnych grup.
Konfiguracja oraz zarządzanie systemu zostały znacznie uproszczone dzięki zgromadzeniu wszystkich ustawień w jednym pliku, w którym administrator może znaleźć informacje o każdym składniku rozwiązania.
Kaspersky Anti-Spam 3.0 oferuje znacznie lepszą integrację z systemami pocztowymi Sendmail oraz Communigate PRO, które są szczególnie popularne w sieciach korporacyjnych.
Kaspersky Anti-Spam walczy ze spamem korzystając z wielopoziomowego filtrowania wiadomości e-mail. Analiza lingwistyczna może automatycznie przetwarzać wiadomości i odrzucać niechcianą korespondencję. Ponadto rozwiązanie jako jedyne na rynku analizuje spam powstający w języku rosyjskim.
Informacje o warunkach i procedurach związanych z udziałem w programie testów beta produktu Kaspersky Anti-Spam 3.0 można znaleźć na stronie http://www.kaspersky.com/beta (strona w języku angielskim). Dodatkowe informacje w języku polskim można uzyskać pisząc pod adres [email protected]. Testy beta aplikacji Kaspersky Anti-Spam 3.0 trwają do 5 lipca 2006 r. Wersji beta oprogramowania Kaspersky Anti-Spam 3.0 nie należy instalować na serwerach produkcyjnych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.