TechnoBoard, wyspecjalizowany fundusz zalążkowy, ogłasza kolejny nabór pomysłów na e-biznes, który rusza 3 września. Pomysłodawcy mogą uzyskać do 830 tys. zł dofinansowania. Co zrobić, aby sięgnąć po te pieniądze?
Już 3 września, w najbliższy poniedziałek, rusza nabór pomysłów na e-biznes w TechnoBoard. Jest to wyspecjalizowany fundusz zalążkowy, który opiera swoją działalność na dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Skarbu Państwa, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 3.1. Istnieje on od początku 2010 roku i od tego czasu realizuje projekty inkubacji małego e-biznesu. Teraz po raz kolejny TechnoBoard chce wesprzeć młodych przedsiębiorców, mających pomysł na własny e-biznes.
Maksymalnie, z funduszu zalążkowego TechnoBoard można uzyskać 830 tys. zł dofinansowania, pomoc merytoryczną i wsparcie w rozwoju biznesu po utworzeniu spółki. Nabór potrwa dwa tygodnie, a kandydaci z pomysłami do dofinansowania powinni kierować swoje zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie www.technoboard.pl.
Beneficjentem programu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, która przedstawi swój projekt e-biznesu. W pierwszym etapie prezentacja przedsięwzięcia internetowego ma obejmować wyłącznie kilkunastozdaniowy opis. Po analizie zgłoszeń, fundusz TechnoBoard wybierze do tzw. preinkubacji około 45 projektów, a ich twórcom zaoferuje bezpłatne analizy prawne i techniczne, jak również wsparcie przy optymalizacji procesów sprzedaży. Pomoże również sformułować i przeprowadzić badania rynkowe oraz biznesplany. Każdy uczestnik preinkubacji będzie mógł odbyć indywidualne konsultacje ze specjalistami z zespołu TechnoBoard.
Wysokość wsparcia finansowego dla najlepszego projektu e-biznesu będzie uzależniona od wartości wkładu pomysłodawcy, harmonogramu i potrzeb danej spółki. W zamian za kapitał, TechnoBoard przejmuje od 20 do 49,99 proc. udziałów w nowo powstającej spółce. Decyzję o zainwestowaniu w konkretny projekt podejmuje w TechnoBoard Komitet Inwestycyjny.
Przy wyborze projektów kierujemy się nie tylko ściśle mierzalnymi wskaźnikami, ale też tym, jak układa się współpraca z pomysłodawcą. Oczywiście ważnymi elementami są tu innowacyjność i przygotowanie biznesowe – powiedział Grzegorz Sperczyński, kierownik preinkubacji TechnoBoard.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.