Serwis internetowy SMSBOX uruchomił pod adresem wap.smsbox.pl wersję swojego serwisu dedykowaną dla telefonów komórkowych.
Mimo obecności WAPu w Polsce od ponad 2 lat zainteresowanie nim nie rosło tak jak oczekiwali tego operatorzy. Z tego właśnie powodu wiele serwisów, w tym także SMSBOX, nie planował wprowadzenia komórkowej wersji. Sytuacja diametralnie się jednak zmieniła po wprowadzeniu w ostatnim czasie technologii GPRS, gdzie płacimy nie za czas, ale za ilość przesłanych danych. Dzięki takiemu rozwiązaniu koszty użytkowania znacząco spadły (np. sieć Era za 10zł miesięcznie oferuje nieograniczony dostęp do WAPu) oraz zwiększyła się popularność tej technologii.
W przygotowanym serwisie można m.in. wysłać SMSa, przejrzeć najnowsze informacje na temat SMSów lub zobaczyć wyniki Lotto.
Warto zauważyć, że wysyłanie SMSów z tej strony może być o wiele tańsze niż korzystanie bezpośrednio z telefonu. Koszt wysłania jednej wiadomości waha się wtedy w granicach 2-3groszy (3-4kb danych), co jest ok. 20-krotnie tańsze niż przy wysyłaniu wiadomości tradycyjną metodą.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.