W ciągu 100 dni od premiery Samsunga Galaxy S III sprzedano 20 mln sztuk urządzenia.
Firma Samsung poinformowała, że dobrej sprzedaży swojego flagowego smartfona. Telefon posiadający 4,8-calowy wyświetlacz Super AMOLED HD (1280x720px) i system operacyjny Android Ice Cream Sandwich w ciągu 100 dni sprzedał się w 20 mln egzemplarzy.
Od czasu majowego debiutu Galaxy S III cieszy się nieustającą uwagą i popularnością, a my jesteśmy zachwyceni jego sukcesem. Chciałbym szczerze podziękować klientom, którzy wybrali Galaxy S III i zapewnić ich, że nigdy nie przestaniemy dostarczać inteligentnych technologii mobilnych, które pomagają użytkownikom odkrywać nowe możliwości i doskonale sprawdzają się podczas codziennego użytkowania – powiedział JK Shin, prezes i dyrektor działu IT & Mobile Communications w Samsung Electronics.
W dniu premiery Galaxy S III był dostępny w kolorze ciemnoniebieskim (Pebble Blue) i białym (Marble White), a obecnie wybór rozszerzono o następujące barwy: bursztynową (Amber Brown), rubinową (Garnet Red), szafirową (Sapphire Black) i tytanowo-szarą (Titanium Gray). Dostępność kolorów zależy od kraju oraz sprzedawcy.
Dodajmy, że to nie jedyne nowości ze stajni Samsunga. Pod koniec sierpnia firma zaprezentowała następcę modelu Note, nowy tablet oraz hybrydę telefonu i aparatu cyfrowego. 12 września swoje nowe produkty (w tym, jak się spekuluje, nowego iPhone’a) pokazać ma firma Apple, a dziś jeszcze, wieczorem polskiego czasu, odbędzie się konferencja firmy Amazon.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.