Właśnie ruszył BLOG FRoSTY – jeden z nielicznych oficjalnych blogów biznesowych w Polsce, a już spośród firm produkujących żywność jest to pierwszy taki blog w Polsce.
Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach.
Komentarze te będą publikowane w Internecie na stronie FRoSTY. Zamieszczać je będą sami pracownicy bez jakiejkolwiek kontroli ze strony dyrekcji czy agencji reklamowej. Dlatego też blog FRoSTY jest otwarty, spontaniczny i bardzo osobisty. Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami.
FRoSTA zdecydowała się na uruchomienie swojego własnego bloga, dlatego, że naszym zdaniem blogi zapewniają szybką i skuteczną komunikację z całą masą odbiorców firmy. Najważniejsze jest to, że blogi nie działają w jedną stronę. Jest to komunikacja dwustronna, którą mogą śledzić tysiące Internautów. Liczymy się z tym, że nie wszystkie komentarze będą pochlebne a wręcz krytyczne np. z reklamacjami, ale również takie komentarze dla nas jako firmy są bardzo ważne, dzięki temu będziemy w stanie od razu oceniać problemy i reagować na takie komentarze – wewnątrz lub na zewnątrz firmy – w zależności od potrzeb. Tematyka, jaką będziemy poruszali będzie na pewno szeroka, także dla każdego Internauty z pewnością znajdzie się coś interesującego.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.