Polska marka damskiej odzieży ekskluzywnej ARYTON uruchomiła nowy serwis i sklep internetowy. Nowe strony są dostępne pod adresami www.aryton.pl i www.sklep.aryton.pl.
Aryton wystartował z nowym serwisem i e-sklepem. Marka postawiła na czytelną i jasną komunikację. Odbiorcy po wejściu na stronę mają czuć się na swobodnie i komfortowo. Mogą zapoznać się z propozycjami wizerunkowymi, ale mają też mieć łatwy i intuicyjny dostęp do produktów. Na zdjęciach widać to, z czego Aryton słynie od lat – szlachetność tkanin (wełen, kaszmirów i naturalnych skór i in.) oraz modowy kierunek marki. Na stronie wykorzystano sesję wizerunkową ze znaną, pochodzącą z Rosji, modelką– Lys Inger. Zdjęcia wykonała fotograf Aldona Karczmarczyk.
Dla wygody klientek maksymalnie uproszczono proces sprzedaży w e-sklepie. Do tego na stronie zamieszczono przydatne informacje – dokładne opisy produktów, tabelę rozmiarów wraz z informacjami, jak odpowiednio dobrać ubrania. Do każdego wybranego produktu pojawia się też propozycja stylizacji – zestawienie całej kreacji.
Aryton stawia na interakcję – wybranym produktem można „podzielić” się ze znajomymi – wysłać stylizację na portale Facebook czy Pinterest. Nie zabrakło takich aktywności jak newsletter – dzięki zapisom można liczyć na ciekawe informacje i specjalnie dedykowane promocje.
Nowością w Arytonie jest specjalna strona z BLOGIEM marki. Będą tam na bieżąco zamieszczane wpisy znanych blogerek i osób ze świata mody i kultury, z którymi marka będzie współpracować.
Stronę serwisu i e-sklepu przygotowała i wdrożyła firma AMP Media. Portal i e-sklep będą promowane w Internecie – na portalach internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM i SEO. Kampanię przygotowuje firma we współpracy również z agencją AMP Media. Agencja realizuje także działania social media.
Marka i firma Aryton to polska firma rodzinna, działająca na rynku od 20 lat, projektująca i produkująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada ponad 30 salonów w całej Polsce.
Informacja pochodzi od Partnera e-biznes.pl, firmy AMP Media.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.