Onet.pl oddał do dyspozycji reklamodawców aż trzy nowe narzędzia znacznie podnoszące skuteczność kampanii reklamowych: capping czasowy – czyli rozszerzoną opcję kontroli liczby kontaktów z reklamą, optymalizację kampanii pod kątem skuteczności kreacji oraz mechanizm wyłączności branżowej.
Reklamodawca może teraz zdefiniować nie tylko łączną liczbę kontaktów z reklamą w czasie trwania całej kampanii, ale również minimalne odstępy czasowe pomiędzy kolejnymi kontaktami. Przykładowo, można zrealizować tygodniową kampanię z wykorzystaniem reklamy VideoAd, w której internauta obejrzy reklamę najwyżej 5 razy, jednak nie częściej niż raz w ciągu dnia.
Rafał Zarzycki, z-ca dyrektora ds. produktu reklamowego Grupy Onet.pl.SA: udostępniamy zaawansowany capping zarówno na poziomie pojedynczych kreacji reklamowych, jak i w całej kampanii reklamowej obejmującej wiele kreacji. Kontrola tego typu parametrów kampanii stwarza nowe możliwości w planowaniu i realizacji akcji promocyjnych. Dzięki optymalnej liczbie kontaktów z reklamą, przekaz reklamowy pozostanie skuteczny, nie będąc przy tym uciążliwym dla odbiorcy.
Onet.pl oferuje również możliwość automatycznej optymalizacji kampanii pod kątem skuteczności poszczególnych wykorzystywanych kreacji reklamowych, mierzonej liczbą kliknięć. Mechanizm ten jest przydatny, gdy w ramach jednej kampanii wykorzystywanych jest kilka różnych kreacji. Jego zastosowanie sprawia, że do emisji automatycznie częściej dobierane są reklamy najskuteczniejsze, czyli takie, które najbardziej skłaniają internautów do kliknięcia tj. posiadające najwyższe wskaźniki CTR.
Wykorzystanie tego narzędzia przekłada się na poprawę wyników całej kampanii, a jego stosowanie jest szczególnie korzystne dla tych reklamodawców, którzy dążą do maksymalizacji liczby kliknięć w reklamę i przekierowań na swoje strony www. W ramach oferty specjalnej Onet.pl proponuje bezpłatne wykorzystanie mechanizmu automatycznej optymalizacji we wszystkich kampaniach OnetPower zakupionych i realizowanych do 30 kwietnia 2006 r.
Kolejne nowe narzędzie w ofercie reklamowej Onet.pl – wyłączność branżowa – gwarantuje reklamodawcy, że jego przekaz reklamowy nie będzie łączony na tej samej odsłonie strony www z komunikatami firm konkurencyjnych. W oczywisty sposób wpływa to na podniesienie skuteczności kampanii. Wyłączność branżowa może być szczególnie przydatna dla firm z silnie konkurencyjnych branż, bardzo mocno obecnych w internecie, takich jak motoryzacja, finanse czy telekomunikacja.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.