Wpadka w komunikacji, stracona szansa na zakup domeny i kowbojski serwis randkowy… Przedstawiamy krótką opowieść o twardych facetach i ich domenach.
W 2007 r. futbolowej drużynie Dallas Cowboys nie udało się kupić domeny Cowboys.com z prozaicznego dość powodu. Nazwa dostępna była na aukcji na żywo, odbywającej się przy okazji konferencji TRAFFIC. Reprezentant drużyny próbował nabyć ją telefoniczni; udało się nawet osiągnąć porozumienie i cenę w wysokości 275 tys. dolarów. Niestety do transakcji nie doszło – przedstawiciel Dallas Cowboys źle zrozumiał całą sprawę i wydawało mu się, że domenę ma zapłacić… 275 dolarów.
Ostatecznie Cowboys.com zmieniła właściciela za 370 tys. dolarów. Do tej pory jednak nie była w pełni wykorzystywana. Kilka dni temu pod adresem zaczął działać… serwis randkowy. Skierowany jest do wszystkich homo- i heteroseksualnych użytkowników, którzy „chcą znaleźć swojego kowboja”.
Drużyna NFL działa wciąż pod swoim oficjalnym adresem: DallasCowboys.com. Użytkownicy, którzy o tym nie wiedzą, łatwo trafić mogą na Cowboys.com. Czy będą zaskoczeni? W sumie przecież i tu, i tu chodzi o „prawdziwych” mężczyzn…
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.