Firma mail.ru uruchamia Amigo, przeglądarkę internetową, która nacisk kładzie na elementy społecznościowe.
Amigo dostępna jest obecnie dla testerów. Wyróżnikiem przeglądarki ma być m.in. panel opcji, który pozwala podpiąć aplikację do wielu serwisów społecznościowych oraz poczty e-mail dostarczanej przez mail.ru. Użytkownicy mogą dzięki temu śledzić aktywność znajomych, słuchać muzyki czy aktualizować status bezpośrednio z interfejsu przeglądarki. Prosta ma być również nawigacja pomiędzy zintegrowanymi usługami.
Mail.ru chce umocnić swoją pozycję na rosyjskim rynku. A ta jest i tak bardzo mocna; firma przekonuje, że miesięcznie dociera do 81,8 proc. rosyjskich internautów. W pierwszym kwartale dochody firmy wzrosły o 45 proc. rok do roku, do poziomu 160,3 mln dolarów. W grupie skupione są takie serwisy jak Odnoklassniki (serwis społecznościowy), ICQ (platforma komunikacyjna) and Mail.ru (poczta elektroniczna i portal). Spółka posiada także udziały w takich projektach jak Zynga, Groupon, Facebook czy Vkontakte.
Stronę startową projektu Amigo znaleźć można pod adresem amigo.mail.ru.
za: TheNextWeb
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.