’Zwiedzamy Europę’ – pod takim hasłem na początku kwietnia ruszyła kampania reklamowa portalu turystycznego VTrip.pl. Propaguje ona pomysły na spędzenie wolnego czasu w okresie wiosennym oraz podczas długiego majowego weekendu.
Promowane produkty to popularne europejskie kraje i ich stolice, do których Polacy chętnie podróżują autokarem, samolotem lub własnym transportem. W promocyjnej ofercie dostępne są wyjazdy między innymi do Rzymu, Pragi, Paryża, Wilna, a także wycieczki objazdowe do Chorwacji i innych państw Europy. VTrip.pl promuje oferty na każdą kieszeń. Skorzystać z niej mogą zarówno mniej zamożni klienci, jak i osoby o wygórowanych potrzebach, przedkładające jakość nad cenę. Za kilkudniowy pobyt
w Paryżu można bowiem zapłacić 949 zł, ale także i 1649 zł.
Przed nami majówka, mamy nadzieję, że klienci, którzy planują lub będą planować swój urlop, skorzystają z naszych atrakcyjnych propozycji na spędzenie wolnego czasu
w stolicach europejskich i nie tylko – mówi Bernard Simiński, wiceprezes portalu VTrip.pl.
Kampania emitowana jest między innymi na portalu Wirtualna Polska, serwisach Money.pl, Rzeczpospolita.pl, WirtualneMedia.pl oraz innych stronach branżowych.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.