Władze Kalifornii postanowiły chronić prywatność pracowników i studentów w mediach społecznościowych uprawomocniając ustawy chroniące loginy i hasła użytkowników. Pracodawcy nie mogą już pytać o dane dostępowe do Facebooka.
Jerry Brown, gubernator Kalifornii, podpisał ustawy Assembly Bill 1844 i Senat Bill 1349. Wspomniane ustawy zabraniają pracodawcom i uczelniom żądań loginów i haseł do kont w mediach społecznościowych. Wejście ustaw w życie spowoduje zdecydowane ograniczenie możliwości śledzenia przez firmy i uczelnie aktywności swoich pracowników i studentów na Facebooku czy Twitterze. Ustawy spowodują tym samym, że nie będzie realnego wpływu na poczynania swych podwładnych w mediach społecznościowych.
Nie wiadomo dokładnie ilu pracodawców faktycznie zażądało dostępu do internetowych kont pracowników, ale niektóre przypadki ujawnione publicznie spowodowały ożywioną debatę w amerykańskim społeczeństwie. Przykładem może być przypadek asystenta nauczyciela w Michigan, który został zawieszony w swych obowiązkach po odmówieniu udostępnienia danych logowania do konta na Facebooku.
źródło: cnet.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.