Apteka internetowa Vitanea.pl rusza z kampanią reklamową w polskich portalach. Celem kampanii realizowanej pod hasłem 'Czy kupujesz leki w aptekach internetowych?’ jest wzrost zainteresowania użytkowników zakupami w internetowych aptekach.
Obecnie obserwujemy stały wzrost zarówno ilości jak i wartości zamówień. Ciągle jest jeszcze wielu użytkowników, którzy korzystać z aptek internetowych nie chcą, lub nie wiedzą o tej formie sprzedaży. Nasza kampania ma na celu zobrazowanie oszczędności i zalet wynikających z zakupu leków przez Internet – według Bartłomieja Chodania, właściciela apteki ciągle jest miejsce na dalszy dynamiczny wzrost przychodów na rynku leków OTC wartym według szacunków około 5 mld zł.
Apteka prowadzi obecnie sprzedaż poprzez platformę handlu elektronicznego dostępną pod adresem www.Vitanea.pl oraz telefonicznie, dzięki uruchomieniu bezpłatnej infolinii. Wykwalifikowany personel udziela fachowej porady oraz służy pomocą użytkownikom zainteresowanym ofertą apteki.
Kampania reklamowa realizowana we współpracy z największymi polskimi portalami oparta będzie o spersonalizowane mailingi oraz dedykowane promocje w serwisie Vitanea.pl.
Już teraz mogę powiedzieć, iż wkrótce planujemy wprowadzenie wielu zmian i udogodnień dla naszych użytkowników. Niektóre pomysły będą swego rodzaju rewolucją na rynku aptek internetowych. Planujemy np. rozwiązanie z pogranicza 'sztucznej inteligencji’, które pozwoli użytkownikom dokonywać spersonalizowanych zakupów w jeszcze łatwiejszy sposób. Będzie to swego rodzaju wirtualny doradca 'pracujący’ w naszej aptece internetowej – mówi Bartłomiej Chodań.
Pierwszy etap kampanii planowany jest na kwiecień br. Kampania obsługiwana jest przez krakowską agencję Empathy Interactive.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.