JK Shin, szef Samsung Mobile Communications, potwierdził, że 11 października firma przedstawi czterocalową wersję flagowego smartfona – Galaxy S III.
Podczas spotkania z koreańską prasą JK Shin poinformował, że 11 października w Niemczech odbędzie się premiera mniejszej wersji Samsunga Galaxy S III. Nie zdradził jednak więcej informacji na temat samego urządzenia. Dodał tylko, że ma być to pełnoprawny model, bez funkcjonalnych – w stosunku do większego brata – ograniczeń.
Samsung tłumaczy, że decyzja o wprowadzeniu mniejszego smartfona dyktowana jest zainteresowaniem Europejczyków telefonami o tym rozmiarze. Co ciekawe, mówiąc o nowym telefonie Shin użył określenia „mini”. Przypomnijmy, że według prasowych doniesień jeszcze w tym miesiącu zadebiutować ma mniejszy tablet firmy Apple – iPad mini.
za: TheVerge, inews24.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.