’Od projektu po armaturę’ to wiosenna kampania reklamowa portalu Instalsystem.pl.
Pasaż Instalsystem.pl kieruje swoją ofertę handlową do budujących i remontujących swe domy czy też mieszkania. Do osób poszukujących ciekawych rozwiązań projektowych, produktów cechujących się dobrym współczynnikiem cena – jakość i traktujących Internet jako źródło wiedzy oraz miejsce dokonywania zakupów.
Już sama nazwa kampanii reklamowej – 'Od projektu po armaturę’, będąca jednocześnie jej hasłem przewodnim – sugeruje, iż to właśnie dzięki portalowi Instalsystem.pl. użytkownik może zaoszczędzić zarówno swój czas jak i pieniądze (możliwość negocjowania cen).
Tegoroczna strategia marketingowa portalu, w którą wpisuje się obecnie trwająca kampania, zakłada przeprowadzenie szerokiej akcji informacyjnej skierowanej do Internautów. Celem zaplanowanych działań jest wskazanie na Instalsystem.pl. jako jedynego miejsca w polskim Internecie, w którym każdy użytkownik może uzyskać poradę, która ułatwi mu wybór: projektu domu, kotła grzewczego – który najlepiej i najtaniej ogrzeje jego mieszkanie lub dom, czy też baterii umywalkowej – która będzie najbardziej funkcjonalna oraz jednocześnie najlepiej wkomponuje się w estetykę łazienki, a następnie zakup interesującego go produktu na naszym pasażu branżowym – mówi Dyrektor Generalny Instalsystem.pl. Marek Wachelka.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.