„Lubię to” na Twitterze? Tylko czy takie zmiany mają większe znaczenie?
Twitter testuje wprowadzenie przycisku „Like” („lubię to”) lub „Star” („gwiazdka” lub „oznacz”), donosi The Next Web. Część użytkowników może zobaczyć taką opcję w webowej wersji serwisu, umieszczoną w miejscu, w którym dotychczas znajdowała się opcja „Ulubione”.
Możliwość dodania danego tweetu do ulubionych jest dostępna w zasadzie od początku istnienia serwisu. Choć brakuje oficjalnych danych to wiadomo, że jest to bardzo popularna wśród użytkowników opcja.
Zastąpienie przycisku „Ulubione” możliwością „polubienia” lub oznaczenia gwiazdką danego statusu może być tylko chwilowe, ograniczone do garści użytkowników. Takie testy nie są niczym wyjątkowym, a Twitter szuka zapewne wariantu, który przełoży się na większe zaangażowanie użytkowników.
Jako ciekawostkę można dodać, że – jak donosi serwis AllThingsDigital – w początkowym okresie rozwoju Twittera przycisk „ulubione” był tylko jedną z rozważanych opcji. Równie popularna koncepcja polegała na wprowadzeniu przycisku „thanks” („dzięki”). Ostatecznie jednak nie została wprowadzona.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.