Firma Rovio nawiązała współpracę z chińskim oddziałem McDonald’s w celu wdrożenia lokalizacyjnej wersji gry „Angry Birds” w tamtejszych restauracjach.
Wewnątrz restauracji McDonald’s będzie można zagrać w „Angry Birds” na dedykowanych poziomach, które dostępne będą tylko i wyłącznie w lokalach sieci. Dodatkowo będzie istniała możliwość głosowania na najlepsze restauracje.
Umowa pomiędzy Rovio i McDonald’s jest dalszym ciągiem strategii twórców „Angry Birds”, która ma na celu popularyzację swoich produktów na wielu obszarach życia codziennego. Wśród tego rodzaju aktywności można wymienić parki rozrywki czy filmy spod znaku Wściekłych Ptaków.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.