„Gangnam Style”, singel południowokoreańskiego artysty PSY z gatunku k-pop, czyli koreańskiego popu, podbija internet. Klip do piosenki jest już trzecim najpopularniejszym materiałem dostępnym w YouTube.
Szaleństwo na punkcie „Gangnam Style” trwa. Koreańskie wideo ma obecnie 587 758 803 odsłon. Ponad pół miliarda wyświetleń daje mu pozycję trzeciego w historii, najczęściej oglądanego klipu na YouTube.
Kto ma więcej? Do drugiej pozycji już niewiele brakuje. Utwór Jennifer Lopez „On The Floor” ma w tej chwili 614 171 839 odsłon. A na pierwszym miejscu króluje Justin Bieber, którego piosenka „Baby” została wyświetlona 793 828 306 razy! Czy koreańskiemu artyście uda się prześcignąć nastoletniego piosenkarza?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.