Sklep internetowy Hoopla.pl, wyszedł z nową inicjatywą dla użytkowników internetu. W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej przygotował grę multimedialną z nagrodami.
Nagrodami są odtwarzacze MP3 MobiBLU (miejsca od I do III) oraz JABRA słuchawki Bluetooth (miejsca od IV do XIII). Jest to zaawansowana gra interaktywna, dająca możliwość nie tylko zagrania w rozgrywkach rankingowych, ale również potrenowania, a więc zapoznania się z możliwościami samej gry.
Gra jest umieszczona na stronie www.hoopla.pl i każdy może w nią zagrać. W czasie okresu trwania kampanii będzie prowadzony ranking graczy, a po jej zakończeniu najlepsi otrzymają nagrody.
Mikołaj Wezdecki Kierownik Działu Marketingowego Hoopla.pl sp. z o.o. powiedział: „Hoopla.pl nie jest zwyczajnym sklepem internetowym. Chcemy być najlepszym sklepem internetowym, najbardziej profesjonalną witryną w tej dziedzinie e-commerce. Chcemy oferować nie tylko produkty po najniższych cenach oraz serwis informacyjny, ale proponujemy również naszym klientom i innym internautom różne atrakcje nie związane z zakupami w sieci. Nasza interaktywna gra w piłkę nożną jest na to doskonałym przykładem.”
www.hoopla.pl/gra.php
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.