Pojawiła się testowa wersja nowej odsłony Delicious. Czy takie odświeżenie wystarczy by uratować projekt?
W kwietniu 2011 r. firma Yahoo sprzedała serwis Delicious założycielom YouTube, którzy włączyli go do swej nowej firmy o nazwie AVOS. Chad Hurley oraz Steve Chen zapewniali wtedy, że będą dodawać kolejne funkcje i dbać o jego dalszy rozwój. Właśnie zaprezentowano nową wersję popularnego niegdyś serwisu do zarządzania internetowymi zakładkami.
Zasada działania Delicious nie zmieniła się – wciąż chodzi o kolekcjonowanie i dzielenie się interesującymi treściami. Udostępniona wersja demonstracyjna nowej strony jest bardziej przejrzysta i ma nawiązywać do tego, co w Delicious zawsze było najlepsze. Twórcy informują, że to nie koniec prac, ale oczekują wsparcia społeczności.
Kolejne funkcje mają być dodawane stopniowo. Usprawniony ma zostać m.in. moduł rekomendacji oraz szybkość działania. Pojawić mają się również dedykowane aplikacje mobilne.
Czy uda się uratować Delicious? Być może nie powróci już do czasów swej największej popularności, ale wydaje się, że może pozostać użytecznym narzędziem.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!