Pojawiła się testowa wersja nowej odsłony Delicious. Czy takie odświeżenie wystarczy by uratować projekt?
W kwietniu 2011 r. firma Yahoo sprzedała serwis Delicious założycielom YouTube, którzy włączyli go do swej nowej firmy o nazwie AVOS. Chad Hurley oraz Steve Chen zapewniali wtedy, że będą dodawać kolejne funkcje i dbać o jego dalszy rozwój. Właśnie zaprezentowano nową wersję popularnego niegdyś serwisu do zarządzania internetowymi zakładkami.
Zasada działania Delicious nie zmieniła się – wciąż chodzi o kolekcjonowanie i dzielenie się interesującymi treściami. Udostępniona wersja demonstracyjna nowej strony jest bardziej przejrzysta i ma nawiązywać do tego, co w Delicious zawsze było najlepsze. Twórcy informują, że to nie koniec prac, ale oczekują wsparcia społeczności.
Kolejne funkcje mają być dodawane stopniowo. Usprawniony ma zostać m.in. moduł rekomendacji oraz szybkość działania. Pojawić mają się również dedykowane aplikacje mobilne.
Czy uda się uratować Delicious? Być może nie powróci już do czasów swej największej popularności, ale wydaje się, że może pozostać użytecznym narzędziem.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.