Delicious na nowo, choć z nawiązaniem do korzeni
Pojawiła się testowa wersja nowej odsłony Delicious. Czy takie odświeżenie wystarczy by uratować projekt?
Pojawiła się testowa wersja nowej odsłony Delicious. Czy takie odświeżenie wystarczy by uratować projekt?
Przyszłość Delicious rysuje się w nieco jaśniejszych barwach. Firma Yahoo sprzedała projekt założycielom YouTube, którzy włączą go do swojej nowej firmy o nazwie AVOS.
Yahoo jest bliskie sprzedania serwisu Delicious za około milion dolarów. Według niepotwierdzonych głosów nabywcą ma być platforma StumbleUpon.
Firma Yahoo przeprowadza proces restrukturyzacji. Oprócz redukcji etatów, zamkniętych zostanie osiem projektów, a inne zostaną skonsolidowane. Najszerzej komentowana jest rezygnacja z serwisu Delicious.
Są takie projekty internetowe, które nie obiecują co prawda rzeczy, których nie oferowaliby już wcześniej inni, ale są wykonane tak ciekawie, że zwracają na siebie uwagę. Taki właśnie jest Pearltrees, serwis umożliwiający wizualne organizowanie treści na jakie natykamy się w sieci oraz poznawanie osób o podobnych zainteresowaniach.
Pinboard, nowy serwis Macieja Cegłowskiego, inżyniera polskiego pochodzenia, chce na nowo zdefiniować kolekcjonowanie zakładek do stron internetowych. Od zakurzonego nieco Delicious różni go jeszcze jedna sprawa – model biznesowy. Nowi użytkownicy za stworzenie konta muszą zapłacić niewielką kwotę pieniędzy. Pomysł dobry, czy głupi?
Pinboard odświeża pomysł Delicious i pobiera opłatę od nowych użytkowników więcej »