Na początku listopada multibrandowa firma modowa Riccardo.pl uruchomiła nowy sklep internetowy z markowym obuwiem i akcesoriami. To pierwszy etap realizowanej wspólnie z Grupą AMP Media e-strategii.
Riccardo.pl, firma oferujący obuwie i akcesoria światowych marek m.in. Lacoste, Tommy Hilliger, EMU, Ecco, Geox Clarks i GUESS, powierzyła opracowanie i realizację strategii obecności w Internecie Grupie AMP Media, specjalizującej się w integracji usług e-commerce. Do zadań agencji należy w szczególności budowanie wizerunku i zasięgu marki w sieci, również za pośrednictwem portali social media oraz działania promocyjne wspierające sprzedaż online. Pierwszym efektem tej współpracy jest uruchomiony właśnie sklep internetowy Riccardo.pl.
Twórcy sklepu postawili na nowoczesność, przejrzystość i prostotę. Klient, dzięki komfortowej i intuicyjnej nawigacji oraz czytelności przekazywanych informacji, po wejściu na stronę bardzo szybko orientuje się w strukturze sklepu. Asortyment sklepu obejmuje blisko 10 tysięcy produktów, stąd też dla ułatwienia wyszukiwania wdrożono mechanizm filtrujący produkty oparty o pełnowartościowe atrybuty produktowe takie jak np. marka, kolor, kształt noska, technologia wykonania, wysokość obcasa, materiał zewnętrzny i wiele innych.
Każdy produkt jest szczegółowo opisany i zobrazowany wieloma zdjęciami pokazującymi go z wielu perspektyw. Dla wygody klientów dołączono także tabele rozmiarów właściwe dla każdej z marek, poradnik zawierający informacje na temat pielęgnacji i użytkowania obuwia, jak również opisy technologii i materiałów, z których wykonane są
buty.
Marka Riccardo.pl przywiązuje dużą wagę do opinii swoich klientów, dlatego też sklep został wzbogacony o aplikację Q&A – pytania i odpowiedzi, umożliwiającą pozyskanie wysoce wiarygodnych opinii o funkcjonowaniu sklepu oraz oferowanym asortymencie. Aplikacja umożliwia zadanie pytania odnośnie produktu osobie, która dany
produkt zakupiła poprzez serwis społecznościowy Facebook.com. To ciekawe rozwiązanie łączące social media z rynkiem e-commerce ma duży wypływ na budowanie relacji klientów danego sklepu. Wdrożona aplikacja pozwala bowiem na bezpośredni dialog między osobami zainteresowanymi produktami sklepu, a tymi, którzy już je
zakupili, użytkują i tym samym mogą podzielić się swymi opiniami. Wymiana opinii, choć odbywa się za pośrednictwem serwisu Facebook.com, jest również widoczna na karcie danego produktu w sklepie Riccardo.pl, co stanowi znaczącą wartość dodaną do informacji o produkcie.
Kolejnym etapem współpracy pomiędzy Riccardo.pl a Grupą AMP Media będzie rozbudowa sklepu o markową odzież, a także działania promocyjne sklepu na portalach internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM I SEO.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.