Beacony w sklepach stacjonarnych Riccardo
Sieć Riccardo zakończyła testy rozwiązania opartego o technologię iBeacon i jeszcze przed świętami klienci będą mogli korzystać z personalizowanej promocji w stacjonarnych salonach sprzedaży.
Sieć Riccardo zakończyła testy rozwiązania opartego o technologię iBeacon i jeszcze przed świętami klienci będą mogli korzystać z personalizowanej promocji w stacjonarnych salonach sprzedaży.
W salonach sieci Riccardo pojawią się Beacony, które umożliwią komunikację ze smartfonem klientów i pozwolą na przekazanie dodatkowych informacji o dostępnych promocjach.
Sieć sklepów Riccardo wprowadza Beacony do komunikacji z klientem więcej »
Na początku listopada multibrandowa firma modowa Riccardo.pl uruchomiła nowy sklep internetowy z markowym obuwiem i akcesoriami. To pierwszy etap realizowanej wspólnie z Grupą AMP Media e-strategii.
Do klientów PoProstu.Net – agencji mediów społecznościowych, dołączyła Firma Riccardo oferująca markowe obuwie, odzież i dodatki.