W 80 walizek dookoła świata to nazwa nowej akcji konkursowej, przygotowanej przez portal turystyczny Wakacje.pl. Już od 23 maja przez kolejnych 80 dni, internetowi turyści, którzy dokonają rezerwacji dowolnej wycieczki zagranicznej przez portal, będą mieli szansę wygrać wysokiej klasy walizkę podróżną.
Partnerem konkursu jest firma Titan, obecna na 29 europejskich rynkach. Patronat medialny nad akcją objęły serwis Podróże.pl i Wydawnictwo Edipresse Polska.
Zasady konkursu są proste. Wystarczy, że internauta wypełni formularz rezerwacyjny w Wakacje.pl, odpowie na łatwe i przyjemne pytanie – Czym są dla Ciebie podróże i następnie wyśle swoje zgłoszenie na adres konkursowy. Wyłanianie zwycięzców będzie odbywało się codziennie, a autor najbardziej oryginalnej z nich, otrzyma atrakcyjną walizkę podróżną. W każdy piątek, na specjalnie przygotowanej stronie internetowej będzie publikowana lista 7 zwycięzców z każdego konkursowego tygodnia. Internauci są coraz bardziej wymagający, wiedzą jak i gdzie szukać w Sieci, aby znaleźć odpowiednią dla siebie wycieczkę, a przy okazji złapać okazję i wygrać nagrodę. Dlatego zdecydowaliśmy, że naszych klientów będziemy rozpieszczać codziennie, jednocześnie nie zamęczając ich skomplikowanymi warunkami udziału w zabawie. Atrakcyjne walizki cieszą oko, wywołują pragnienie podróżowania i motywują do kolejnego skorzystania z naszych usług – mówi Aleksandra Kaźmierczak, koordynator akcji.
Marta Radzicka, rzecznik Wakacje.pl zapewnia, że dbałość o zadowolenie klientów jest dla portalu sprawą priorytetową. Jeszcze w kwietniu trwała promocja z okazji 7 urodzin firmy, dziś spółka zaskakuje nową akcją. Szeroko zakrojone działania konkursowe i promocyjne, stanowią nie tylko zachętę dla internautów, którzy pierwszy raz zakupili imprezę zagraniczną za pośrednictwem portalu, ale są również kolejną miłą niespodzianką dla stałych klientów, doskonale znających markę Wakacje.pl – stwierdza. Portal Wakacje.pl dysponuje dziś tysiącami zorganizowanych pakietów wycieczkowych dla określonych grup odbiorców. Na jego stronach znajdują się propozycje wyjazdów nie tylko dla miłośników plażowania, ale również dla zapalonych globtroterów. Jednak to, jaką ilością wycieczek dysponuje agent turystyczny staje się kwestią najmniej istotną. Na pierwszy plan wysuwają się natomiast profesjonalizm i doświadczenie internetowych sprzedawców oraz umiejętność stworzenia więzi emocjonalnej między sprzedawcą i klientem. Portal Wakacje.pl, który już od 7 lat buduje długofalowe relacje z internetowymi turystami, pod tym względem pozostaje niedościgniony, ale ze względu na dużą konkurencyjność internetowego rynku turystycznego, nie spoczywa na laurach i podejmuje kolejne działania w zakresie marketingu lojalnościowego. Jeszcze przed wakacjami zaproponujemy nowe atrakcje, które sprawią, że klienci poczują się zupełnie wyjątkowo – podsumowuje Radzicka.
Konkurs jak zapowiadają pracownicy portalu, stanowi preludium do szeregu atrakcji zaplanowanych na najbardziej gorące miesiące wakacyjne.
www.wakacje.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.