Automattic ogłosiła, że za ulepszenia na jej popularniej platformie blogowej WordPress.com płacić można walutą Bitcoin. Chcemy by możliwość publikowania była bardziej demokratyczna, przekonuje firma.
Twórcy WordPressa przekonują, że dodatkowy sposób płatności skierowany jest głównie do tych osób, które z racji swego miejsca zamieszkania są dyskryminowane przez PayPal czy operatorów kart kredytowych. Blogerzy z Kenii, Kuby, Iraku czy Haiti powinni mieć równy dostęp do blogosfery, przekonują przedstawiciele firmy. Naszym celem jest dawanie ludziom możliwości, a nie blokowanie ich, dodają.
Na WordPress.com każdy może założyć bloga za damo, ale nie każdy może zapłacić za dodatkowe funkcje. Teraz ma się to zmienić. Partnerem technologicznym jest BitPay.com.
Bitcoin to alternatywa dla „rzeczywistych” pieniędzy, stał się nieoficjalną walutą respektowaną przez niektóre sklepy internetowe oraz przez osoby sprzedające swoje dobra na aukcjach internetowych. Dodatkowym atutem Bitcoina jest możliwość przepływu waluty pomiędzy użytkownikami sieci P2P bez pośrednictwa instytucji bankowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.