Firma Google będzie musiała zapłacić 22,5 mln dolarów kary za ominięcie ustawień prywantności w przeglądarce Safari.
Sąd w San Francisco zatwierdził karę, którą na Google nałożyła amerykańska Federalna Komisja Handlu. Kara w wysokości 22,5 mln dolarów jest najwyższą w historii Komisji.
Google zgodziła się zapłacić karę jeszcze w sierpniu. Przyznała, że wprowadziła kod śledzący zachowania użytkowników przeglądarki Safari, którzy odwiedzali strony znajdujące się w sieci DoubleClick i byli błędnie przekonywani, że ich aktywność nie będzie rejestrowana jeśli nie zmienią ustawień przeglądarki. Firma przekonuje jednak, że nie było to celowe ominięcie ustawień Safari.
Choć to wysoka kara, dla Google nie będzie aż tak odczuwalna. W ostatnim kwartale firma miała 14 mld dolarów dochodu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.