Mail.ru najprawdopodobniej zrezygnuje z silnika Google w wyszukiwarce umieszczonej na głównej stronie portalu. Umowa z Google wygasa w lutym 2013 roku.
Mail.ru, pomimo tego, że posiada własną wyszukiwarkę, od kilku lat wspiera się na technologiach innych firm, takich jak Yandex czy aktualnie Google. Rodzima wyszukiwarka Mail.ru przetwarza około 40 proc. zapytań a resztę pozostawia Google. Szczególnie jeśli chodzi o zapytania dotyczące globalnego internetu.
Jeśli informacje opublikowane w rosyjskiej prasie okażą się prawdziwe to będziemy mieli prawdopodobnie do czynienia z całkowitym uniezależnieniem się Mail.ru od zachodnich dostawców i oparciu wyszukiwarki o własny silnik.
Dodać należy również, że po wykupieniu domeny My.com i ekspansji na zachodnie rynki Mail.ru będzie chciał zaproponować alternatywną wyszukiwarkę w oparciu o własne technologie.
Władze spółki odmawiają komentarzy w tej sprawie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.