„Kimkolwiek jesteś…” to nietypowa kampania reklamowa promująca serwery WWW w nazwa.pl. 1 czerwca rozpoczyna się drugi etap tej kampanii. Ideą kampanii jest przedstawienie usługi serwera WWW jako odpowiedniej dla wielu osób, niezależnie od zainteresowań czy profilu prowadzonej działalności.
Twarzami ruszającej na początku czerwca kampanii jest 9 nowych, dosyć osobliwych postaci. Każda z nich posiada własną stronę WWW, na której w żartobliwy sposób przedstawiona jest sylwetka jej właściciela oraz zamieszczone są jego zdjęcia.
Celem kampanii jest prezentacja usługi serwera jako taniej i przyjaznej klientowi, ale także niezbędnej do nowoczesnego prowadzenia działalności. Akcent położony jest na przystępną cenę usługi, natomiast nie są prezentowane techniczne parametry serwera. Nowatorskość kampanii opiera się na humorystycznej prezentacji postaci przerysowanych, wręcz dziwacznych, które mogą posiadać serwer oraz na odejściu od prezentowania technicznych parametrów usługi.
Kampania prowadzona jest w Internecie oraz prasie branżowej. Na 9 serwisach WWW można poznać bohaterów kampanii oraz szczegóły promocji.
www.nazwa.pl
www.kimkolwiekjestes.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.