Twitter wprowadza możliwość edytowania dodawanych zdjęć. To kolejna odsłona „wojny na filtry”, jaką prowadzą ze sobą serwisy społecznościowe.
Możliwość dodawania filtrów do zdjęć pojawiła się w oficjalnych aplikacjach Twittera przeznaczonych dla systemów iOS i Android. Wykorzystywać można osiem przygotowanych filtrów: Vignette, Black & White, Warm, Cool, Vintage, Cinematic, Happy oraz Gritty. Zdjęcia można publikować w oryginalnym rozmiarze lub przyciąć w kwadrat. Jest także opcja automatycznej poprawki parametrów takich jak balans bieli czy kolory.
Zapowiedź tego, że Twitter doda możliwość nakładania filtrów pojawiła się nieoficjalnie w ubiegły weekend. Opcja udostępniona miała zostać do końca roku – jak widać serwis zadziałał o wiele szybciej. Może to wynikać m.in. z wymiany ciosów z popularnym Instagramem, przejętym przez Facebooka za miliard dolarów – kilka dni temu zdjęcia ze społecznościowego serwisu fotograficznego przestały się wyświetlać w twitterowych profilach.
http://www.youtube.com/watch?v=2giNzaZunqE&feature=player_embedded
Co jeszcze przygotowuje Twitter dla swoich użytkowników? Coraz częściej pojawiają się spekulacje, że serwis uruchomi własną usługę wideo. Głosy takie nasiliły się zwłaszcza po październikowym przejęciu startupu wideo Vine. W ten sposób Twitter stać się może czymś więcej niż serwisem umożliwiającym wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych; może być projektem oferującym w pełni multimedialne doświadczenie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.