Z pewnością każdy z nas denerwował się próbując rozwikłać ciągi liter wygenerowanych przez CAPTCHA. Możliwe, że już w najbliższym czasie ten typ weryfikacji zniknie z użycia na rzecz Minteye.
Minteye zawiera w sobie rozmyty obrazek oraz suwak. Zadaniem użytkownika, który chce zatwierdzić np. komentarz, jest takie przesunięcie suwaka, które doprowadzi do odtworzenia w pełni czytelnego obrazu.
Jak zapewniają twórcy pomysłu, Minteye działa bardzo dobrze zarówno w urządzeniach z touchpadem i muszką jak i w dotykowych tabletach czy smartfonach. Dodatkowo Minteye oferuje wyższy współczynnik konwersji (94 proc.) w stosunku do obowiązującego standardu (76 proc.).
Nowy rodzaj uwierzytelniania jest nastawiony również na zarabianie pieniędzy. Rysunek bądź zdjęcie umieszczone w formularzu może być reklamą. Korzyści z tego typu reklamy istnieją zarówno dla właścicieli witryny jak i reklamodawców. Pierwsi będą mogli osiągać przychody za pojawienie się obrazka-reklamy, reklamodawcy z kolei mogą być pewni, że ich reklama zostanie zauważona.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.