Gemius wprowadza nowe narzędzie do analityki webowej. gemiusPrism ma być „przełomem w kierunku elastycznego podejścia do analizy danych”.
Badanie gemiusPrism znane było w okresie testów jako gemiusTraffic 2.0. Narzędzie umożliwiać ma nie tylko pomiar aktywności użytkowników stron WWW, ale także ich segmentację i analizę działań za pomocą szerokiej gamy wskaźników.
Narzędzie umożliwia między innymi:
- sprawdzenie z jakich miejsc użytkownicy przychodzą na stronę WWW oraz określenie, które z tych wizyt są najlepsze pod względem wskaźnika ROI, konwersji czy przychodu;
- weryfikację zarówno płatnych, jak i organicznych źródeł wejścia na stronę oraz analizę współczynnika odrzuceń;
- monitoring konwersji użytkowników na cele biznesowe, umożliwiający zdefiniowanie nieefektywnych elementów strony;
- tworzenie raportów na temat tego, jak konkretna zawartość serwisu wpływa na odsłony – czy witryna jest często oglądana, ile czasu spędzają na niej użytkownicy i czy taki wynik jest zgodny z założeniami biznesowymi;
- pomoc w pomiarze efektywności kampanii, w tym kampanii AdWords.
gemiusPrism jest idealnym rozwiązaniem dla wydawców, reklamodawców, branży e-commerce oraz wszystkich tych, którzy prowadzą działalność w internecie, przekonują twórcy narzędzia.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.