eBay wycofa reklamy ze swych mobilnych aplikacji. Nie są warte zachodu.
Jak donosi serwis AllThingsD, Devin Wenig odpowiedzialny w firmie za globalne rynki, poinformował w wywiadzie, że w przyszłym roku eBay zrezygnuje z reklam wyświetlanych wewnątrz aplikacji.
Nie jesteśmy zadowoleni z doświadczenia użytkownika i nie potrzebujemy pieniędzy – powiedział.
eBay wyświetlał reklamy wewnątrz własnej aplikacji dla iPhone’ów, która od chwili wprowadzenia została pobrana 100 mln razy. Firma traktowała to jako eksperyment, który chyba nie do końca się udał.
Serwis skoncentruje się na głównym sposobie zarabiania pieniędzy, czyli sprzedaży produktów. eBay może sobie więc sobie pozwolić na rezygnację z reklam – firmy, które na nich opierają swój biznesplan w obszarze mobilnym, nie mają takiego luksusu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.