D-Link, producent urządzeń do budowy sieci komputerowych, obchodzi 20-lecie założenia. W czerwcu 1986 roku firma pojawiła się na rynku mając jedno, liczące 4 osoby biuro, w tym założyciela – Kena Kao. Dziś D-Link to 1800 pracowników w ponad 100 miastach na całym świecie i zyski liczone na ponad miliard dolarów rocznie.
Misję D-Linka od samego początku określało stwierdzenie „Building Networks for People”, które w praktyce oznacza dostarczanie wydajnych i niezawodnych urządzeń po przystępnych cenach. Firma przyczyniła się w znacznym stopniu do popularyzacji sieci komputerowych w domach i idei powszechnego dostępu do Internetu. Dzięki D-Linkowi nawet niedoświadczeni użytkownicy mogą dziś korzystać z zaawansowanych rozwiązań technologicznych, nie narażając się jednocześnie na wysokie koszty.
Dzięki nowoczesnym urządzeniom oferowanym po konkurencyjnych cenach, firma szybko wypracowała sobie wiodącą pozycję w sektorach SMB i SoHo. W obu segmentach D-Link oferuje obecnie szeroką gamę produktów do komunikacji zarówno przewodowej jak i Wi-Fi. Dostarcza też produkty dla „cyfrowego domu bez kabli”, urządzenia do komunikacji VoIP, produkty zapewniające bezpieczeństwo sieciowe i inne urządzenia komunikacyjne.
Produkty D-Linka, zarówno bezprzewodowe jak i wykorzystujące okablowanie sieciowe, pracują dziś w milionach domów, biur i przedsiębiorstw na całym świecie, a nazwa D-Link stała się synonimem jakości. – twierdzi Norm Bogen, dyrektor działu badań sieciowych In Stat – Firma posiada ogromny udział w rynku, dlatego może dostarczać użytkownikom najnowsze technologie i rozwiązania w momencie, gdy tylko się pojawiają. To ogromna korzyść dla ich klientów.
W roku 2005, po 20 latach stałego wzrostu dochodów, D-Link osiągnął roczny zysk w wysokości miliarda dolarów. Niezależni eksperci i firmy badawcze zgodnie twierdzą, że firma przewodzi wśród producentów urządzeń sieciowych w Azji, a globalnie zajmuje trzecią pozycję. Odnotowuje największy udział w rynku jeżeli chodzi o rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz produkty „cyfrowego domu”.
Od 20 lat tworzymy produkty najwyższej jakości, zarówno pod względem technologii, wydajności jak i wykonania oraz designu – mówi Ken Kao, założyciel i dyrektor D-Linka. – Będziemy kontynuować rozwój firmy i nadal dostarczać klientom innowacyjne produkty po przystępnych cenach.
W ofercie D-Linka znajdują się produkty dla sektorów SoHo, SMB i Enterprise – karty sieciowe, rutery, punkty dostępowe, przełączniki, serwery wydruków, anteny, bridge, modemy, kamery cyfrowe, urządzenia do komunikacji VoIP i inne.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.