Firma Google przedstawiła nowy projekt. Zavers jest platformą, która pomóc ma sprzedawcom w nagradzaniu lojalnych klientów.
Zavers zaprezentowany został właśnie podczas nowojorskich targów organizowanych przez zrzeszającą sprzedawców National Retail Federation. Platforma stanowi rodzaj cyfrowej książeczki z kuponami zniżkowymi, która podpięta jest pod telefon użytkownika. Rozwiązanie szczególnie przydatne dla korzystających z Google Wallet.
Zavers to szybki i prosty sposób, aby oferować odpowiednie kupony odpowiednim kupującym, rozwinąć program lojalnościowy i śledzić realizację kuponów w czasie rzeczywistym. Klienci znajdują zniżki na stronach internetowych i dodają cyfrowe kupony. Oszczędności są automatycznie realizowane w kasie sklepów przy podaniu numeru karty lojalnościowej lub numeru telefonu – bez konieczności skanowania – czytamy na stronie projektu.
Google przekonuje, że platforma spodoba się sprzedawcom i producentom. Główną zaletą ma być moduł ze statystykami – precyzyjnie pokazywać ma jak wykorzystywane są kupony zniżkowe.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.