Sieć reklamowa Adkontekst, należąca do NetSprint, podsumowała efekty kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem retargetingu. Dzięki zastosowaniu tej opcji użytkownik przebywa na stronie reklamodawcy trzy razy dłużej i cztery razy częściej dokonuje konwersji.
Retargeting umożliwia dotarcie z dedykowanym przekazem do użytkowników, którzy już np. odwiedzili stronę reklamodawcy. Dodatkowe parametry jakie możemy wskazać w przypadku budowaniu przekazu to uwzględnienie osób, które kliknęły już w reklamę czy np. wykluczenie osób, które były już na stronie reklamodawcy.
Analizy kampanii prowadzonych z wykorzystaniem remarketingu pokazują, że dzięki niemu można nawet trzykrotnie poprawić wyniki prowadzonych działań reklamowych. Ponadto korzystanie z retargetingu umożliwia marketerom optymalizację kosztów działań marketingowych dzięki temu, że reklama dociera tylko do klientów, którzy już wcześniej wyrazili zainteresowanie ofertą.
Adkontekst.pl skupia ponad 2000 serwisów internetowycho sumarycznym zasięgu ponad 92% użytkowników internetu w Polsce (zgodnie z Badaniami Gemius Megapanel).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.