Spółka Revenue Alley zajmująca się optymalizacją działań w internecie z wykorzystaniem systemów AdCarousel i Virtuose dołączyła do IAB Polska.
Przystąpiliśmy do IAB bo uważamy, że członkostwo w największej organizacji branżowej jest naturalną drogą funkcjonowania każdego biznesu internetowego. Revenue Alley ma jasno sprecyzowane cele obecności w tej organizacji, czyli po pierwsze aktywnie zabierać głos w ważnych dla nas sprawach i po drugie poprzez networking poszerzać nasz biznes – powiedział Przemysław Bartkowiak, President & Founder Revenue Alley.
System do optymalizacji kreacji AdCarousel to narzędzie, które pozwala ograniczać koszty przygotowania kreacji reklamowych i przy udziale algorytmów memetycznych tworzy tysiące kreacji. Następnie bez emisji wszystkich wybiera i publikuje te najlepiej klikalne przez użytkowników, bądź te, które najlepiej konwertują na sprzedaż.
Virtuose Lead Management Platform to z kolei platforma służąca do zarządzania kampaniami marketingowymi, dzięki niej można m.in. monitorować w czasie rzeczywistym wszystkie źródła pozyskiwania potencjalnych klientów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.