Yahoo przejmuje Snip.it, serwis, który pozwalał na dzielenie się ciekawymi treściami znalezionymi w internecie. Projekt zostaje zamknięty, ale zapowiedziano ponowne uruchomienie w nowej odsłonie.
Snip.it pozwalał użytkownikom „snipować”, czyli zapisywać i dzielić się artykułami przeczytanymi w sieci. Całość podana była w atrakcyjnej wizualnie formie (nazywano go często „Pinterestem dla artykułów”), co z pewnością spodobało się Yahoo. Nie podano wartości zakupu, ale mogła ona sięgnąć od 10 do 20 mln dolarów. Wpisuje się to w strategię „małych przejęć”, którą wprowadziła nowa szefowa firmy, Marissa Mayer.
Przejęcie to przede wszystkim wielki sukces dla twórców Snip.it. Serwis powstał pod koniec 2011 r. Teraz jednak został zamknięty, dając użytkownikom możliwość pobrania archiwum wpisów. A co w przyszłości?
Nie możemy podzielić się szczegółami tego, co będziemy budować, ale jesteśmy podekscytowani możliwościami przeniesienia społecznego wymiaru wiadomości na nowy poziom w Yahoo – ogłosili przedstawiciele firmy.
Yahoo stawia na społecznościowy kontekst odkrywania informacji. Chce być czymś w rodzaju wyszukiwarki Google dla ciekawych treści. Być może jest to jakiś pomysł na odświeżenie marki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.