Apple pokazała alternatywę dla końcówki .APP. Co to oznacza dla przyszłości domeny?
Jedną z końcówek, która w programie nowych domen otrzymała najwięcej zgłoszeń jest .APP – stara się o nią aż 13 firm. wśród nich Google i Amazon. Co znamienne, nie ma wśród nich firmy Apple. Chyba już wiemy dlaczego.
Na sprawę zwracają uwagę zachodnie serwisy technologiczne. Kilka godzin temu zakończył się finał pucharu Super Bowl, o którym pisaliśmy w kontekście reklam firmy GoDaddy. Podczas rozgrywek zaprezentowano m.in. materiał promocyjny z nadchodzącej części nowej odsłony sagi „Star Trek”. Uważni widzowie zauważyli adres internetowy, pod którym znaleźć można aplikację promującą film: AppStore.com/StarTrekApp.
Jak widać, firma Apple postanowiła udostępnić twórcom aplikacji adresy w ramach domeny AppStore. W przypadku Star Treka wpisanie adresu powoduje przeniesienie użytkownika do sklepu z aplikacjami. Twórcy aplikacji mogą wybrać odpowiadający im adres podczas zgłaszania swego produktu do sklepu Apple. Co ciekawe linki mogą prowadzić do strony dewelopera np. appstore.com/nazwafirmy lub danej aplikacji – appstore.com/nazwaaplikacji. Adresy są darmowe.
Nowa usługa Apple jest ważna nie tylko z punktu widzenia końcówki .APP, która została przez firmę pominięta. Dla twórców aplikacji może oznaczać nową formę ciekawej promocji, choć nie wydaje się prawdopodobne by najwięksi gracze wybrali appstore.com jako podstawowy adres swojej aplikacji (mniejsi twórcy, którzy mają w swym portfolio np. jedną aplikację mogą tak zrobić, dla nich to zwykła oszczędność). Zobaczymy jaki pomysł na .APP będzie miała firma, która zostanie wybrana do prowadzenia rejestru.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.