Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do wymiany walut w serwisie Walutomat.pl. Działania będą prowadzone w internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.
Kampania została podzielone na trzy dwumiesięczne etapy. W pierwszej kolejności kampania będzie prowadzona w internecie na serwisach ogólnotematycznych oraz portalach finansowych (m.in.: gazeta.pl, interia.pl, money.pl, bankier.pl). Za pomocą banerów, mailingów i artykułów Walutomat.pl będzie kładł nacisk na oszczędności, komfort i bezpieczeństwo wymiany online. Jak czytamy w informacji prasowej:
Głównym motywem kampanii są dwie postacie: kobieta i mężczyzna, którzy symbolizują superbohaterów korzystnych kursów wymian. Dzięki szybkim i wygodnym wymianom na platformie Walutomat.pl omijają wysokie kursy proponowane w tradycyjnych punktach wymiany walut – w kantorach i bankach. Dzięki platformie Walutomat.pl superbohaterowie zyskują od 3 do 6 proc. wartości każdej wymiany.
Od początku istnienia serwisu 65 tysięcy użytkowników wymieniło ponad 5 miliardów złotych. Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja WideOpen z Poznania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.