Nowy serwis internetowy http://www.schering.pl oddany kilka tygodni temu, jest modelowym rozwiązaniem komunikacyjnym polskiego oddziału niemieckiej firmy farmaceutycznej Schering AG. Powstał on w wyniku współpracy Concept! Polska, warszawskiego oddziału niemieckiej, sieciowej agencji interaktywnej, z firmą Schering AG S.A. Obecny serwis stanowi już 4 wersję stron koncernu. Jest on przykładem rozwiązania nie tylko informacyjnego, ale zapewniającego dodatkowo spersonalizowaną i zintegrowaną komunikację Schering AG ze swoimi grupami docelowymi.
Koncern, poprzez serwis internetowy, prowadzi dialog z grupami docelowymi: lekarzami, farmaceutami, pacjentami, studentami medycyny i farmacji oraz innymi osobami poszukującymi rzetelnej informacji medycznej. Komunikacja dotyczy przede wszystkim czterech głównych dziedzin medycyny: diagnostyki radiologicznej i ultrasonografii, antykoncepcji i terapii hormonalnej, dermatologii, onkologii, hematologii oraz neurologii. Są to najważniejsze dziedziny, w których specjalizuje się firma Schering – powiedział Dr med. Zbigniew Kałużny, Dyrektor Medyczny Schernig AG S.A. w Polsce. Nasza firma jest przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w skali globalnej i dlatego podążamy za uniwersalnymi wymaganiami rozwoju komunikacji z ważnymi dla nas środowiskami. Korzystamy z Internetu jako skutecznego sposobu informowania o swojej aktywności oraz środka wspierającego jej rozwój praktycznie we wszystkich zaplanowanych kierunkach. Wydaje się, że dzięki temu jesteśmy jednym z nielicznych podmiotów, zapewniających w tak wyczerpującym zakresie zarówno pacjentom jak i profesjonalistom dostęp do najnowszej i rzetelnej wiedzy medycznej. ”
Podpisane przez Prezydenta RP w październiku 2001 nowe Prawo Farmaceutyczne nakłada na koncerny farmaceutyczne działające w Polsce szereg nowych obowiązków, oraz wprowadza dodatkowe ograniczenia dotyczące właściwego sposobu przekazywania wiedzy medycznej oraz promocji farmaceutyków. Nowe strony www firmy spełniają te rygorystyczne wymogi: informacje na stronach podzielono na kategorie, do których dostęp mają jedynie uprawnieni użytkownicy uprzednio zarejestrowani w systemie. Oprócz działów zawierających informacje tylko dla profesjonalistów ( np. baza leków i substancji farmaceutycznych, informacje kliniczne i terapeutyczne) serwis dodatkowo zawiera informacje na temat historii firmy, jej działań oraz zakresu zainteresowań. Dla pacjentów przygotowano też specjalny dział omawiający wiele schorzeń oraz propagujący edukację zdrowotną, w tym szczegółowo opisujący zagadnienia antykoncepcji i zdrowia kobiety.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.