Stopklatka S.A. złożyła 25 lutego 2013 roku wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie przyznania koncesji na rozpowszechnianie programu pod nazwą STOPKLATKA TV w standardzie DVB-T.
W ofercie STOPKLATKI TV ma się znaleźć kino fabularne, dokumentalne i animowane – zarówno polskie, jak i światowe. Poza filmami stacja planuje emitować programy edukacyjne i publicystyczne poświęcone kinu, prezentować sylwetki twórców, wywiady oraz aktualności ze świata filmu.
Zgodnie z wymogami Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w przypadku otrzymania koncesji kanał będzie rozpowszechniany w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej i powinien rozpocząć nadawanie do 28 kwietnia 2014 r.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.