Konferencja Domain Meeting po raz drugi zebrała profesjonalne firmy oraz sympatyków branży domenowej z Polski.
Wydarzenie miało miejsce 22 lutego w hotelu Mercure we Wrocławiu, gdzie zaproszeni goście zgromadzili się, aby wysłuchać przemówień prelegentów, którzy szczegółowo poruszyli trendy i zachowania rynku domen w Polsce i na świecie.
Tegoroczna edycja Domain Meeting była okazją do spotkania najbardziej prestiżowych firmy zajmujących się rynkiem domen. Cała konferencja zgodnie z hasłem przewodnim „Po kropce do celu” dostarczyła przekroju informacji dotyczących aspektów biznesowych oraz prawnych, jakie towarzyszą zakupowi domen z rynku wtórnego. Prelegenci w swoich wystąpieniach omówili także przyszłość rynku domen na świecie oraz wpływ nowych końcówek na rozwój rynku domen.
W tym roku w konferencji Domain Meeting wzięli udział zaproszeni goście z zagranicy, jak również z Polski. Wśród zaproszonych prelegentów obecni byli m.in. Roman Malinowski z NASK, Przemysław Bojczuk z Premium.pl, Dariusz Litawiński z AfterMarket.pl, Izabela Nowacka oraz Marcin Polak z nazwa.pl, Evelina Joschko z OpenSRS oraz Patrycja Krol z firmy SEDO.
Konferencję zorganizowała agencja Brand Gravity. Partnerami wydarzenia były firmy NASK, Premium.pl (Diamentowi Sponsorzy), AfterMarket.pl (Platynowy Sponsor) i NameDrive, Nazwa.pl, Sedo oraz OpenSRS (Złoci Sponsorzy).
Nasza Redakcja objęła konferencję patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.