YouTube planuje uruchomienie usługi muzycznej opartej na modelu subskrypcji. Pozwalać ma użytkownikom na słuchanie utworów online m.in. bez konieczności oglądania reklam.
Jak donosi Fortune, YouTube chce wyjść poza swój obecny model biznesowy, oparty na banerach reklamowych oraz reklamach wideo wyświetlanych przed umieszczonymi w serwisie materiałami.
Choć nie komentujemy plotek i spekulacji, to są twórcy, którzy są przekonani, że model subskrypcji byłby dla nich korzystny i dlatego przyglądamy się temu zagadnieniu – oświadczyli przedstawiciele YouTube.
Szczegółów dotyczących usługi na razie brakuje. Wystartować ma jeszcze w tym roku i oferować możliwość oglądania muzycznych filmów pozbawionych reklam. Bardzo możliwe także, że prezentowane materiały będą w bardzo dobrej jakości (obecnie wiele klipów nie jest dostępna w wysokiej rozdzielczości). Google porozumieć miało się już z dwiema dużymi wytwórniami. Niewykluczone, że twórcy i producenci otrzymają możliwość oferowania fanom własnych profili w płatnym modelu. W tym sensie wyróżniać może się od obecnie działających platform, jak Spotify, Pandora czy Deezer.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.