Firma Amazon nie jest skora do dzielenia się wynikami sprzedaży swoich produktów i usług. Najnowsze doniesienia mówią jednak, że jest się czym chwalić – przynajmniej jeśli chodzi o pakiet Prime.
Prime to program partnerski, który w cenie 79 dolarów rocznie oferuje dwudniową dostawę zakupionych produktów oraz streaming filmów i programów telewizyjnych bez limitów w ramach Amazon Instant Video. Amazon nie chwali się liczbą członków programu, ale według najnowszego raportu Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) oraz Morningstar może być ich ponad 10 mln.
Wysoka liczba subskrybentów nie jest jedyną dobrą wiadomością dla Amazona. Tacy klienci wydają znacznie więcej niż pozostali – ok. 1200 dolarów rocznie, o 400 dolarów więcej niż pozostali. Są też o wiele bardziej lojalnymi klientami. Do 2017 roku liczba subskrybentów usługi sięgnąć ma 25 mln. Według badań CIRP aż 95 proc. obecnych klientów ma zamiar przedłużyć abonament na kolejny rok.
Wszystko to przekłada się na sytuację, w której – zdaniem analityków – z każdej rocznej opłaty Amazon zarabia aż 78 dolarów. A w ujęciu całościowym, Prime odpowiada za około jedną trzecią zysku operacyjnego w 2012 roku.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.