Telekomunikacja Polska i PTK Centertel uruchomiły zintegrowany portal internetowy, prezentujący ofertę TP i Orange. Informacje o usługach telefonii stacjonarnej, komórkowej i dostępu do Internetu znajdują się teraz w jednym miejscu.
Nowy portal wyróżnia spersonalizowane podejście do oczekiwań i preferencji klientów. Ułatwia on dotarcie do informacji na temat oferty Grupy TP oraz zakup wybranych produktów i usług poprzez serwis internetowy.
Portal internetowy Grupy TP jest efektem strategii budowy operatora zintegrowanego. Wprowadzenie na polski rynek usług konwergentnych wymaga nowego sposobu prezentacji oferty. Dlatego stworzyliśmy narzędzie, które w wygodny dla klientów sposób łączy funkcjonujące dotychczas niezależnie serwisy TP i Orange – powiedział Marek Hancke dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TP.
Nowy portal jest on zbudowany w oparciu o trzy kluczowe obszary:
– telefon domowy
– telefon komórkowy
– Internet
Wpisując jeden z adresów: www.tp.pl, www.orange.pl, www.neostrada.pl, użytkownik otwiera jedną z trzech podstawowych stron zintegrowanego portalu, dedykowaną interesującym go informacjom. Konstrukcja portalu pozwala jednak w każdej chwili w intuicyjny i wygodny sposób przejść do dowolnego zakresu oferty.
Zmianie struktury towarzyszą również zmiany w wizualizacji portalu, która łączy elementy charakterystyczne dla marek TP i Orange.
Jeszcze w tym roku zaproponujemy nowe funkcjonalności, między innymi tzw. powiązanie kont, umożliwiające dostęp do wszystkich kont użytkownika na portalu za jednym logowaniem, oraz skrzynkę multimedialną MultiBox dla klientów TP, obejmującą pakiet wiadomości e-mail, sms i mms, a także książkę adresową i kalendarz.
Zintegrowane portale funkcjonują już w Grupie France Telecom, m.in. w Anglii www.orange.co.uk i Francji www.orange.fr.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.