Zmienia się identyfikacja wizualna oraz oferta sieci Adkontekst. Główną zmianą w nowej ofercie jest wprowadzenie audience targetingu.
Od 2005 roku Adkontekst rozwijał się jako sieć reklamy kontekstowej. Od kilku lat trwały prace nad rozszerzeniem koncepcji sieci, tak aby reklamodawca w sposób elastyczny mógł wykorzystywać w jednym miejscu wszystkie sposoby targetowania, a jednocześnie można było zwiększyć przychody dla wydawców.
Nowa wizja rozwoju sieci bazuje na koncepcji Customer Journey. W zależności od etapu procesu zakupowego (zainteresowanie, rozważanie oferty, transakcja, po transakcji) na jakim znajduje się użytkownik, Adkontekst umożliwia dobór metod targetowania (m.in. kontekst, audience-based, retargeting) i form reklamowych, optymalnych dla osiągnięcia celów zakładanych przez reklamodawcę. Zmianę komunikuje hasło „sieć kontekstowo-behawioralna” oraz nowa identyfikacja wizualna marki, spójna z całym rebrandingiem Netsprint.
Kluczowym elementem zmiany jest zintegrowanie technologii Netsprint Adserver z platformą Netsprint Audience – rozwiązaniem umożliwiającym budowanie profili marketingowych bazujących na zachowaniach użytkownika w sieci. W efekcie możliwe staje się połączenie analizy kontekstowej strony internetowej, na której przebywa internauta, z analizą preferencji samego użytkownika (bazując na jego plikach cookie).
Dzięki analizie potrzeb reklamodawców sieci oraz historii m.in. stron odwiedzanych przez użytkowników udało się stworzyć ponad 340 profili, które służą reklamodawcy do określania grupy celowej i kierowania emisji przekazu reklamowego. Klienci Adkontekst w ramach kampanii reklamowej oprócz kierowania emisji na dostępne profile mogą skorzystać z pomocy konsultanta Adkontekst, który przygotowuje dedykowany profil i przedstawia możliwości dotarcia do internautów z wykorzystaniem produktów Adkontekst. Reklamodawcy sieci mają możliwość targetowania na kategorie tematyczne, na określone witryny, geograficznie, a także na wybranych witrynach – demograficznie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.