Wiceprezes Samsunga potwierdził, że jego firma pracuje nad tzw. smartwatch, inteligentnym zegarkiem.
Wiele wskazuje na to, że kolejna rynkowa walka odbędzie się na polu zegarków. Do wyścigu stanie Samsung – potwierdził to wiceprezes firmy, Lee Young Hee, w wywiadzie dla Bloomberga. Samsung wykorzystać chce moment dużego medialnego zainteresowania. Przed tygodniem swą premierę miał flagowy smartfon firmy, Galaxy S4. Nic więc dziwnego, że informacja o prowadzonych pracach nad zegarkiem pojawia się właśnie teraz.
Przygotowujemy ten produkt od dawna. Pracujemy bardzo ciężko by był gotowy. Przygotowujemy produkty na przyszłość i zegarek jest jednym z nich – powiedział wiceprezes Samsunga. Jak można się było spodziewać, nie podał przy tym żadnych konkretów technicznych, ani przybliżonej daty premiery. Ta zależeć może w dużym stopniu od planów firmy Apple – od dawna mówi się, że prace nad iWatch są zaawansowane, choć firma nie wypowiada się w tym temacie.
Doniesienia prasowe mówią, że zegarek Samsunga nazywać może się Galaxy Altius. Warto dodać, że nie jest to pierwszy smartwatch w historii firmy. W 1999 roku udostępniono model SPH-WP10 (na zdjęciu obok), który był połączeniem zegarka i telefonu. W 2009 roku zadebiutował zaś model S9110, zegarko-telefon z dotykowym ekranem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.