Centrum Budownictwa i Kamieniarstwa (www.cebik.pl) to nowatorski projekt w całości poświęcony branży kamieniarsko – budowlanej i budownictwie z kamienia. To nie tylko serwis informacyjny, ale przede wszystkim platforma wymiany kontaktów pomiędzy firmami, która od dziś jest dostępna w Internecie dla producentów, odbiorców, handlowców i wszystkich zainteresowanych.
CeBiK został stworzony dla ułatwienia komunikacji przedsiębiorstw z branży kamieniarsko – budowlanej. Umożliwia kontakt z wieloma liczącymi się firmami z Polski i zza granicy. Codziennie będą prezentowane świeże informacje z kraju i ze świata, w tym przegląd prasy, aktualności z branży, informacje o targach i przetargach. Do dyspozycji użytkowników oddano rozbudowaną i na bieżąco uaktualnianą bazę firm, produktów oraz ogłoszeń. W zakładce „Sklep” producenci będą mieli możliwość promowania swoich produktów, a na forum dyskusyjnym zainteresowani uzyskają odpowiedzi na interesujące ich kwestie.
„Zanim została podjęta decyzja o uruchomieniu naszego portalu, przeprowadziliśmy szczegółowe badania rynku, które wykazały, że do tej pory branża kamieniarsko-budowlana, oprócz imprez targowych, nie miała w zasadzie możliwości szerszego kontaktu zarówno wzajemnego, jak i z potencjalnymi odbiorcami” – powiedział Piotr Harwas, pomysłodawca i wiceprezes Media Explorer. „CeBiK jest więc naszą odpowiedzią na duże zainteresowanie i zapotrzebowanie na tego rodzaju forum wymiany informacji i doświadczeń, ze strony firm z branży, zarówno w kraju, jak i za granicą”.
Założeniem zespołu redakcyjnego CeBiK-u jest – oprócz stałej aktualizacji informacji i danych – dodawanie nowych działów na portalu, interesujących artykułów i zdjęć, jak również ścisła współpraca redakcyjna z przedstawicielami branży.
Zdaniem właścicielki i dyrektora zarządzającego CeBiK-u, Joanny Sadowskiej: „warto podkreślić jeszcze jedną istotną kwestię, związaną z naszym portalem, mianowicie informacje o ofercie firm-producentów budowlano-kamieniarskich, są umieszczane bezpłatnie w bazie danych, co jak sądzę umożliwi dotarcie z ofertą do zdecydowanie większej liczby nowych kontrahentów, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów”
„W planach mamy również wydanie wersji papierowej Informatora Centrum Budownictwa i Kamieniarstwa” – dodał Piotr Harwas.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.