Dziś miał premierę system płatności mobilnych Codipay. Czym chce się wyróżnić? Codipay nie jest kolejnym wirtualnym portfelem, który musimy doładowywać. Dzięki zastosowaniu rozwiązania MasterCard Mobile środki będą pobierane bezpośrednio z powiązanej z rachunkiem bankowym karty.
Po utworzeniu konta w systemie jesteśmy proszeni o powiązanie z kontem naszej karty bankowej. Później możemy przystąpić do zakupów – do zawarcia transakcji wystarczy zeskanowanie kodu QR z kupowanego przedmiotu i zatwierdzenie jej PINem. Wkrótce system będzie obsługiwał również płatności z użyciem technologii NFC.
Wiele lat doświadczeń związanych z wdrażaniem systemów oferujących płatności internetowe oraz bezpieczeństwa transakcji i ochrony kart płatniczych pozwala mi stwierdzić, że Codipay stanowi przełom na rynku płatności mobilnych w Polsce. Cieszę się, że Cardprotec S.A. bierze udział w tak wyjątkowym przedsięwzięciu – powiedział Piotr Owczarek, prezes zarządu Codipay oraz Cardprotec.
Spółka CodiLime zrealizowała projekt od strony technologicznej. Cardprotec korzystając z wieloletnich doświadczeń prezesa firmy Piotra Owczarka (m.in. twórcy systemu Dotpay) odpowiada za działania z zakresu business development oraz bezpieczeństwa.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.