Zakończył się wakacyjny konkurs „Wygraj rejs po Adriatyku” organizowany przez portal turystyczny TravelPolska.pl oraz magazyn „Voyage”. Kapituła konkursu pod przewodnictwem ambasadora marki TravelPolska, Elżbiety Dzikowskiej, wyróżniła i nagrodziła 99 internautów. Idea promowania turystyki w Polsce poprzez interakcję z czytelnikami spodobała się organizatorom, którzy już ogłosili kolejny konkurs.
Udział w konkursie „Wygraj rejs po Adriatyku” mógł wziąć każdy, kto w kilku zdaniach potrafił opisać niezwykłe, a mało znane miejsce w naszym kraju i umieścił je na stronach portalu.
– Wynik przeszedł nasze wszelkie oczekiwania – ocenia Szymon Narożniak, zastępca redaktora naczelnego TravelPolska.pl. – I nie chodzi tu wyłącznie o wysoką frekwencję (ponad 193 tysiące wejść na stronę konkursową). Zaskoczyła nas zarówno ilość, jak i jakość przysyłanych opisów – dodaje.
Na atrakcyjność konkursu i jego sporą popularność niewątpliwy wpływ miała pula wygranych. Na internautów czekało łącznie 99 atrakcyjnych nagród, w tym Nagroda główna – rejs po Adriatyku dla 2 osób ufundowany przez TravelPolska, organizatora konkursu, dwie drugie nagrody – 2 dwuosobowe bilety lotnicze ufundowane przez linie lotnicze Centralwings oraz 95 wyróżnień, w tym przewodniki Pascala, roczna prenumerata Magazynu Voyage oraz firmowe kubki Centralwings.
Lista nagrodzonych dostępna jest na stronach internetowych portalu. Duże zainteresowanie konkursem zachęciło organizatorów do kolejnej zabawy, mającej na celu odkrywanie miejsc niezwykłych w Polsce, w myśl przewodniego hasła TravelPolska „Odkrywamy polskie klimaty”. – Tym razem postanowiliśmy poświęcić konkurs najpiękniejszym polskim szlakom. Wierzymy, że każdy z nas posiada nie tylko swoje ulubione miejsca, ale i drogi. I to o nich jest ten konkurs – zachęca do udziału w zabawie Narożniak.
Aby wziąć udział w konkursie należy w kilku zdaniach opisać niezwykły szlak, drogę lub ścieżkę w Polsce, która z jakiś względów zasługuje na wyróżnienie. Opis powinien zawierać minimum 5 zdań, jednak nie powinien przekraczać więcej niż pół strony maszynopisu (max 1000 znaków ze spacjami). Do opisu możliwe jest dołączenie jednej fotografii.
Wyboru najlepszych opisów dokona kapituła konkursowa biorąc pod uwagę m.in. oryginalność opisywanego szlaku, sposób i pomysłowość jego prezentacji, styl oraz liczbę głosów oddanych na każdą z prac przez internautów. Na prace konkursowe można głosować do 18 września 2006 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi 21 września br.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.