Kaspersky Lab, opublikował najnowszy raport kwartalny dotyczący ewolucji złośliwego oprogramowania. Autor analizy, Alexander Gostev – starszy analityk wirusowy Kaspersky Lab, przedstawia przegląd rozwoju złośliwego kodu w okresie od kwietnia do czerwca 2006 roku.
Jak podkreśla Alexander Gostev, pozornie drugi kwartał 2006 roku wydawał się spokojny. Spowodowane było to brakiem poważnych epidemii robaków pocztowych i sieciowych w tym okresie, jak również opublikowaniem rozwiązań antywirusowych nowej generacji. W swym artykule Gostev porusza także inne istotne zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa, jak wykorzystywanie przez twórców wirusów luk w MS Office, ewolucja programów typu RansomWare, polimorficzne wirusy skryptowe oraz nowe złośliwe programy typu „proof of concept”.
Pełny raport jest dostępny w Encyklopedii Wirusów firmy Kaspersky Lab: http://viruslist.pl/analysis.html?newsid=276.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.